Uniek naslagwerk
Het Julianakanaal in de gemeente Stein

In 2024 viert Stichting Erfgoed Stein het 60-jarig bestaan en ter gelegenheid hiervan brengen wij een uniek naslagwerk uit vol historische en nog nooit eerder gepubliceerde teksten en foto’s over de geschiedenis van het Julianakanaal in de gemeente Stein.

Het 280 pagina’s tellende boek dat geschreven is door Jan Smeets, vrijwilliger van de sectie heemkunde van Stichting Erfgoed Stein, geeft een uniek beeld van de geschiedenis van het Julianakanaal weer, vanaf de eerste ontwerpen in de aanvang van de 20e eeuw tot heden, inclusief persoonlijke ervaringen van inwoners van de gemeente en schippers.

De lay-out van dit prachtige boekwerk is in zijn geheel verzorgd door Chrétien Peters, eveneens vrijwilliger van de sectie heemkunde.

Nu al verzekerd zijn van een exemplaar “Het Julianakanaal in de gemeente Stein”? Vul dan het formulier in.

De uitgave wordt in een beperkte oplage gedrukt. Bovendien krijgt u het boek bij voorinschrijving met korting!

Bij voorinschrijving betaalt u €22,50 euro in plaats van €25,00 euro.
Voor de verzending per post rekenen wij €10,00.

OP = OP

Na ontvangst van uw bestelling door ons ontvangt u een bevestiging van uw voorinschrijving per e-mail. Geen bevestiging ontvangen? Neem dan contact op via: secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl

Let op: uw voorinschrijving is pas definitief na ontvangst van uw betaling!

Voorinschrijving & Boekbestelling:
"Het Julianakanaal in de gemeente Stein"

Gebruik dit formulier voor uw voorinschrijving en online bestelling van het boek "Het Julianakanaal in de gemeente Stein".

Betaalproces

Na het verzenden van dit bestelformulier opent de iDeal betaalpagina. Rond daar de bestelling af door via het vertrouwde iDeal te betalen. Mocht de betaling niet lukken dan nemen wij contact met u op en kunt u via bankoverschrijving betalen. Pas na betaling wordt het boek gereserveerd of verzonden.

Let op! Er is van de eerste druk een beperkte oplage en op=op.

Maak een keuze
Graag uw naam invullen.
i.v.m. verzending graag adres invullen.
i.v.m. verzending graag woonplaats invullen.
i.v.m. verzending graag postcode invullen.
Invalid Input
Vul uw telefoonnummer in.
Het ingevulde email adres is niet juist

Selecteer het aantal exemplaren van het boek dat u wilt bestellen. In verband met de beperkte oplage kunt u maximaal 3 boeken per bestelling plaatsen.

Selecteer juiste aantal exemplaren.
Invalid Input

De betaling verloopt veilig via uw bank.

€ 0,00 Invalid Input

Ongeldige invoer

Let op!

Mocht de betaling niet lukken, dan benaderen wij u voor een bankoverboeking. Of u kiest ervoor om af te rekenen bij het zelf afhalen. Indien de bestelling verzonden dient te worden dan zal eerst de betaling voldaan moeten zijn.