De foto- & filmpresentaties worden druk bezocht

Zo was ook op donderdag 21 maart jl. weer een geslaagde fotopresentatie in het kader van het programma “Wetste Nog”.

Dit keer was er aandacht voor oude foto’s van Stein en Meers aangevuld met enkele oude films. Verder werd er aandacht besteed aan genealogie of stamboom onderzoek en werden er een aantal voorbeelden getoond uit de stamboom van vrijwilliger John Penris, of te wel John van Mia van Snurke (Meijers).

fotomrt art2

De opkomst was wederom geweldig, circa 80 bezoekers ,en die hebben samen genoten van zowel de oude foto’s van Stein en Meers als de Stambomen met de familierelaties. Dit, zoals gewoonlijk en opnieuw voortreffelijk gepresenteerd door de vrijwilligers van de sectie Heemkunde. Dit keer een extra dank aan John Penris.

De volgende fotoavond is op donderdag 2 mei 2024 om 19 uur met wederom een themavoordracht over vroeger.

En denk eraan!
Op zondag 14 april 2024 is ter gelegenheid van het 60 jarig bestaan van de Stichting Erfgoed Stein zowel in de middag als de avond een foto/film presentatie in MFC de Grous. Hiervoor dient U zich wel op te geven in verband met koffie met vlaai bij binnenkomst en hapjes in de pauze. Dit kan via mail naar secretariaat@stichtingerfgoedstein.nl of telefonisch naar 06-51891241

fotomrt art1