Jubileum foto & film presentatie “Stein wie ’t vreuger waor en noe is”

d.d. Zondag 14 april 2024 ⏱ 14:00 tot ⏱ 16:30
Categorieën: Foto & Film Presentatie

Uitnodiging voor de bijzondere jubileum foto & film presentatie
“Stein wie ’t vreuger waor en noe is ”

In verband met het 60 jarig jubileum van de Stichting Erfgoed Stein organiseert de Heemkunde afdeling op

đź”” zondag 14 april aanstaande

een gevarieerd programma bestaande uit foto’s, films, voordrachten en verhalen uit het Steins verleden.

Dit wordt aangevuld met muzikale onderbrekingen met vooral oudere Steinse liedjes.

Ook zal het huidige Stein aan de beurt komen met de nieuwe film “Stein van boven”.

In de pauze is er voor alle bezoekers gratis “koffie en Limburgse vlaai”.

Deze presentatie is vooral bedoeld om de doelgroep ouderen en eenzamen een leuke zondagmiddag of avond te bezorgen.
Maar ook andere belangstellenden zijn van harte welkom
‼ maar aanmelden is noodzakelijk.

De middagvoorstelling is op zondag 14 april van 14.00 tot 16.30 uur in MFC De Grous en de zaal is open vanaf 13.00 uur.
Deze middag is vooral bedoeld voor de mensen in de verzorgingshuizen.

De avondvoorstelling is op zondag 14 april van 18.30 tot 21.30 uur in MFC De Grous en de zaal is open vanaf 17.30 uur.

Om alles goed te laten verlopen is het noodzakelijk een juiste opgave te hebben van het aantal bezoekers en wij vragen U voor 30 maart, om aan te melden via een e-mail naar

secretariaat@sichtingerfgoedstein.nl
of telefonisch naar 06-51891241.

Van harte welkom
namens Bestuur en Vrijwilligers Stichting Erfgoed Stein.

Bijzondere fotopresentatie heemkunde 140424